Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-14, 19:00   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

MLB 14/6


Tycker det har varigt oerhört segt i baseball forumet. Antar och hoppas att det har med VM att göra.
Tycker Sandiego ser intressanta ut hemma idag, de har en okey form medan toronto har en riktigt usel form. Är inte särskillt insatt och antar att det är något jag missat med tanke på att oddset är lika på båda?

Ser gärna lite tankar av insatt folk om denna

Sandiego har 6-2 på de senaste hemma och toronto har 1-7 borta

1.95 ligger oddset på på bet365

Senast redigerad av forbannat den 2010-06-14 klockan 19:12.
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-14, 19:19   #2
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

med tanke på hur det gick för mig igår så är väl inte jag den som ska komma med kommentarer :P, men jag gillar också San Diego.

Mina formler, som uppenbarligen är skit piss vademecum numer, ger San Diego favoritskapet till 63%, vilket skulle innebära ett odds på 1.58 snarare än 1.95, så det finns absolut värde i det.

Det är vad sifforna säger.. men sen ljuger Marcums ERA lite. Han har varit säkrare än Garland vad det gäller det mesta annat. Dock är jag lika principfast som vanligt. Matematiken får tala och jag tror också på San Diego.

(så du kanske ska fada Padres istället) ;-)
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-14, 19:29   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dgothe Visa inlägg
med tanke på hur det gick för mig igår så är väl inte jag den som ska komma med kommentarer :P, men jag gillar också San Diego.

Mina formler, som uppenbarligen är skit piss vademecum numer, ger San Diego favoritskapet till 63%, vilket skulle innebära ett odds på 1.58 snarare än 1.95, så det finns absolut värde i det.

Det är vad sifforna säger.. men sen ljuger Marcums ERA lite. Han har varit säkrare än Garland vad det gäller det mesta annat. Dock är jag lika principfast som vanligt. Matematiken får tala och jag tror också på San Diego.

(så du kanske ska fada Padres istället) ;-)
De är favoriter på de flesta andra siter, jag spelar . Som du sa värde finns det
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-14, 19:33   #4
 
kruks avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 980

kruk2011
Stats: 34 - 22 - 0
ROI: 117.08%
Vinstprocent: 60.71%

Standard

Cards RL @ 1.77 downswingen tar slut idag.
kruk är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-14, 22:39   #5
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Är inte särskillt insatt och antar att det är något jag missat med tanke på att oddset är lika på båda?
Det du missar är att Blue Jays bygger sin lineup på mycket kraft och de är #1 vad det gäller HRs. Petco är den ballpark som är bland de svåraste att slå en HR i, speciellt i lite tyngre, kallare, kvälls-östkust-luften. Garland har alltid varit en krigare och Marcum är en duktig groundballer, så denna är faktiskt ganska jämn. Det laget vars försvar har en bättre dag bör vinna.

IL matcher är oftast svårare att tyda än vanliga matcher, så nästa 2 veckor med VM i full fart, blir det mindre spel. Lycka till
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 09:16   #6
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

50/50 och en ny unitförlustdag, trots överbettet (nä, inte den typen av överbett) på Cardinals-matchen.

Jag böjer mig helt för din kunskap Illen och konstaterar att intraleague-matcherna är luriga att tippa på. Tänker inte skylla de senaste sju dagarna på detta dock, även om det är frestande med tanke på att det är en nettoförlust på 20 units på 7 dagar, vilket satt en jäkla buckla i mitt record och det är störande. :(
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 10:41   #7
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dgothe Visa inlägg
50/50 och en ny unitförlustdag, trots överbettet (nä, inte den typen av överbett) på Cardinals-matchen.

Jag böjer mig helt för din kunskap Illen och konstaterar att intraleague-matcherna är luriga att tippa på. Tänker inte skylla de senaste sju dagarna på detta dock, även om det är frestande med tanke på att det är en nettoförlust på 20 units på 7 dagar, vilket satt en jäkla buckla i mitt record och det är störande. :(
Hang in there

__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td